Måndag.. suck


Godmorgon! Jag somnade till filmen igår. Haha! Den här helgen har jag nog sovit MINST 15 timmar varje natt. Men det är skönt. Är väl så när man är lite deppig & tycker allt är dötrist och man inte vill leva. Men idag känner jag mig rätt pigg (trots det dåliga vädret), har varit ute på en morgonpromenad och käkat världens godaste frukost - havregrynsgröt med kanel (alltså inte sylt som på bilden, hihi). MUMS! :D

Idag ska jag nog göra franskaprovet, eftersom jag inte gjorde det i torsdag, i och med jag gick hem från skolan. Wish me luck. Puss & hej! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

äsch jag är samma tjej ändå! Kram :D



Jag önskar att du får en kanon dag!

2008-05-26 @ 07:38:32
URL: http://bellablogg.blogg.se/
Postat av: Julia

Lycka till då på provet :D

2008-05-26 @ 08:17:57
URL: http://underbartfantastiskt.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Lycka till med franskaprovet!

2008-05-26 @ 21:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0