Welcome!

Välkommen in till min blogg! Patricia heter jag (har bloggat tidigare, men gör ett nytt försök här), jag är 15 år och går i åttan. Ja, mer får ni veta under tiden ni följer min blogg helt enkelt :)

Passar även på att berätta att det kommer en bloggdesign så fort som möjligt, i ett härligt tema (ni får se när det är klart!). Hoppas ni kommer gilla bloggen, som kommer vara en blandning om mitt liv, musik, kläder och annat smått och gott :)

                                                                 PUSS & KRAM! :]

Kommentarer
Postat av: Henrik Peter Hansen

Hej Patricia

:-)

2008-05-14 @ 21:39:13
Postat av: Helena

Oh vad bra, har försökt att gå in på din blogg, men inte lyckats. Hoppas att allt är bra med dig. Jag har haft en jättebra dag och myst framför tv:n hela kvällen. Nu skall jag lägga mig. Sov gott, natti, natti!

2008-05-14 @ 23:29:51
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig torsdag! ♥

2008-05-15 @ 06:08:14
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0